maanantai 25. toukokuuta 2009

Haaste

Haaste 4

Raija Maula haastoi minut kertomaan neljä asiaa

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Päiväapulainen
2. Leikinohjaaja
3. Laitosapulainen
4. Ylpeä Äiti

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Salarit
2. Huippumalli haussa
3. Emmerdale
4. Sisko ja sen veli

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1. Norja
2. Koss
3. Kreikka (Rodos)
4. Ruotsi

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. blogspot.com - nukkissivuilla
2. hotmail.com sähköposti
3. facebook
4. Joel Hallikaisen sivut


Neljä lempiruokaani ovat:
1. Salaatit eri muodossa nam...
2. Pizzat
3. Lasagne
4. Lohi ja perunamuusi

Neljä paikkaa, joissa olisin mieluiten juuri nyt:
1. Kotona
2. Ulkomailla, Kreikka
3. Mökillä Kuusamossa
4. Koiran kanssa


Haasteen laitan eteen päin Kurkistus nukkekotimailmaan ja Minikoti Madilta

3 kommenttia:

Vuokko kirjoitti...

Hei Taina ja kiitos haasteesta. Olen kuitenkin tähän jo vastannut...

Kii kirjoitti...

Kiittelen minäkin, mutta pitkään harkittuani olen tullut siihen tulokseen, että esittelen blogissani mieluummin käsityötaitojani kuin itseäni/ajatuksiani. Vaikka onkin mukava lueskella muiden ajatuksia :)

maija kirjoitti...

Olet suosikki blogini.

sain karoliinalle IA vaatteita nukkekoti iki.

Hups heijakaa onpa pitkä aika ku oon viimeksi kirjoittanut. Hengissä ollaan.💕 Sain karoliinalta ihania vaatteita nukelle Heti piti malata ...